Vrienden

Door ‘Vriend’ te worden helpt u de kring om de school vergroten. Dat kan op heel veel manieren (zie hiervoor de oranje blokken op de homepage). Wanneer u financieel steunt door een donatie, helpt u projecten mogelijk te maken, waar nu geen mogelijkheden voor zijn. Onder deze link vindt u de projectenlijst van met steun van de Vrienden reeds gerealiseerde projecten.

Wordt u ‘Vriend’, dan houden u ONgeregeld via e-mail op de hoogte. Daarnaast wordt u ook - waar mogelijk - uitgenodigd op school. Bijvoorbeeld als er iets bijzonders wordt georganiseerd.

Klik hier voor ons formulier.

Geen automatische afschrijving

We gaan niet met automatische afschrijvingen werken om de volgende redenen:

• het kost geld (en dat willen we juist graag voor de schoolprojecten gebruiken)

• storneringen; waar dan achteraan gebeld moet worden. Dat vindt iedereen heel vervelend

• het is ook boekhoudkundig veel werk, terwijl we de boekhouders van de J.H. Donnerschool nu juist graag zoveel mogelijk willen ontlasten en ….

• veel mensen vinden het ook gewoon een vervelende methode

Ons alternatief:

1. Wanneer u zich aanmeldt als vriend, sturen we u automatisch een e-mail met de gegevens die u hebt ingevuld. U kunt het gewenste bedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL61 ABNA 0110 1232 71 t.n.v. de J.H. Donnerschool, op het moment dat het u uitkomt. Door de ANBI-status van de school kunt u uw gift aftrekken van de Belastingen.

2. Indien gewenst kunt u aangeven of een factuur gewenst is, zodat ook bedrijven op deze manier kunnen doneren.

3. Omdat iedereen anno 2022 werkt met een vorm van internetbankieren, vragen we u om dit bij een jaarlijkse donatie zelf via uw internet-bankpakket te organiseren. Bijvoorbeeld

1. door een bepaalde maand te kiezen, waarin u uw bijdrage wilt overmaken

2. door uw bijdrage te verdelen over een aantal maanden

Wanneer u vragen hebt, kunt u het beste mailen naar informatie@vrienden-donnerschool.nl