Ons bereikte het verdrietige bericht dat dhr. T.J. (Tjeert Jan) Bosman, locatiedirecteur van VSO De Glind, is overleden. Tjeert Jan mocht 61 jaar worden. Wij zijn geschrokken en bedroefd.

Tjeert Jan was al enige tijd ziek en in afwachting van een donorlever. Ondanks vele onderzoeken en behandelingen zijn er diverse complicaties gekomen. Hij heeft erg zijn best gedaan om beter te worden, maar gisteren heeft hij die strijd op moeten geven. Tjeert Jan keek uit naar de dag waarop hij weer op school kon zijn. Bij zijn leerlingen en bij zijn collega’s.

Wij hebben met elkaar een gedachtenisruimte ingericht in het kantoor van Tjeert Jan. Daar is een plek om een boodschap of iets anders achter te laten en Tjeert Jan te herdenken. Over een tijd zullen wij het allemaal aan de vrouw van Tjeert Jan geven. U bent welkom om langs te komen.

Met elkaar kijken we terug op een betrokken collega. Mede dankzij zijn inzet en expertise is onze school een school van kwaliteit en met mooie resultaten.

Ik wens u allen veel sterkte.
Mede namens de collega’s

Jan Hofman