2020: Alle leerlingen geslaagd!

Op 6 en 7 juli 2020 hebben de leerlingen in het mooie kerkje in De Glind hun welverdiende diploma’s uitgereikt gekregen. Het was op beide avonden een heel mooie avond, want alle leerlingen van de examenklas zijn geslaagd voor een volwaardig VMBO-diploma op verschillende niveaus.

Klik hier of op de bovenste foto hieronder. Je komt dan in het complete fotoalbum. Je kan de foto’s daar aanklikken en daarna via de drie stipjes rechts gratis downloaden. Je kan er daar ook een diavoorstelling van maken.

Talenten ontdekken en ontwikkelen‘, dat is wat de JH Donnerschool biedt aan leerlingen die op andere scholen niet terecht konden. Wat een geweldige school en fantastische leraren!

Eerste groep op maandag 6 juli 2020

Tweede groep op dinsdag 7 juli

De foto’s hierboven en de foto-selectie die je bereikt via een klik op de bovenste foto zijn een selectie die fotografe Elles Tuhusula maakte op basis van de bijna 2.000 foto’s die zij maakte verdeeld over beide avonden. Elles maakte de foto’s en de selectie als haar bijdrage aan de ‘Vrienden van de J.H. Donnerschool‘. Namens de Vrienden: Ontzettend bedankt Elles voor je expertise en de vele tijd die je hieraan kosteloos hebt besteed!

Op de tweede avond werden leerlingen, docenten en andere aanwezigen ‘verrast’ door de komst van onderwijsminister Slob. Ondanks de geboorte die dag van zijn kleinzoon, was hij toch afgereisd om op 7 juli 2020 de diploma’s ui te reiken aan 21 vierdeklassers van de J.H. Donnerschool.

Je leest erover in de Barneveldse Krant.