2021: Alle 16 leerlingen geslaagd!

Wat was 6 juli 2021 weer een gave avond. Alle 16 leerlingen van de examenklas zijn geslaagd voor een volwaardig VMBO-diploma op verschillende niveaus. Zij kregen voorzien van de nodige humor hun dik verdiende diploma uitgereikt uit handen van hun docenten Thomas Delfgou en Muriel Reenders in het mooie kerkje in De Glind .

Voor het eerst is één leerling, Renee van Bruggen zelfs Cum Laude geslaagd. Zij kreeg nog een extra cadeautje mee als herinnering aan haar prachtige prestatie.

Hieronder een kleine impressie gemaakt door Donnerschool Vriend(in) Elles Tuhusula Fotografie.

Klik hier of op de bovenste foto hieronder. Je komt dan in het complete fotoalbum. Je kan de foto’s daar aanklikken en daarna via de drie stipjes rechts gratis downloaden. Je kan er daar ook een diavoorstelling van maken.

Talenten ontdekken en ontwikkelen‘, dat is wat de JH Donnerschool biedt aan leerlingen die op andere scholen niet terecht konden. Wat een geweldige school en fantastische leraren!