Vlaggetjes binnen een half uur gerealiseerd

Een vraag van Anne van der Linden, lid van de werkgroep Koningsspelen op de J.H. Donnerschool:

"Voor de Koningsspelen a.s. 22 april zijn wij nog op zoek naar vlaggetjes om het plein mee te versieren.

Graag zouden we vlaggetjes lenen (in het kader van duurzaamheid) of gesponsord krijgen.

Plastic vlaggenlijnen zijn het meest praktisch. Stof of papier is ook geen probleem.

Tussen de 100 en 150 meter zou fantastisch zijn. We kunnen kleine vlaggenlijnen natuurlijk aan elkaar knopen.

Zouden de vrienden van de Donnerschool hier iets in kunnen betekenen?"

Een heel concrete vraag dus. Maar wel één die ik niet kan beantwoorden. Jij wel?

Met Anne was ik benieuwd!

Nou, binnen een half uur meldden zich twee vrienden. De één wil de vlaggetjes graag sponseren. De ander stuurt spontaan op, wat hij heeft liggen.

Hoe mooi? Hoe gaaf is dat?

Namens de school en Anne van der Linden: "Heel erg bedankt voor deze super snelle reactie!"