Het nieuwe schoolplein
is bijna klaar!

Vernieuwing schoolplein

Nog wat laatste berichten over de vernieuwingen op het plein. Vorige week vrijdag - 20 mei - is de hoek van het verkeersplein opgeleverd, inclusief beplating van de buitencontainer. Die beplating is in de vorm van een gemeentehuis om daarmee de verbinding tussen onze school en de gemeente Barneveld tot uitdrukking te brengen. Dit prachtige ontwerp werd mogelijk gemaakt door het afscheidscadeau van oud-burgemeester Asje van Dijk.

Hieronder wat foto's van wat er nu is gerealiseerd.

De school hoopt in de zomervakantie het gedeelte daarachter met de speeltoestellen ook te doen en dan in de start van het nieuwe schooljaar die gehele hoek vernieuwd te hebben. Wil je meer weten van wat de droom van de school is? Klik dan hier voor de PDF met sfeerimpressies.

In het nieuwe schooljaar hopen we dan het plein aan de voorzijde van de school nog te vernieuwen.

Het nieuwe verkeersplein mogelijk gemaakt door de ANWB met op de achtergrond de buitencontainer.

De buitencontainer om speelmateriaal in op te bergen

Diezelfde container maar nu inclusief de 'gemeentehuis'-beplating.