Diploma-uitreiking
VSO 2023

Wat was het weer gezellig druk in het kerkje in De Glind tijdens de diploma uitreiking van het VSO van de J.H. Donnerschool. Naast de leerlingen zelf waren natuurlijk ook ouders, opa's en oma's en andere familieleden aanwezig. Om met elkaar het succes te vieren.

In totaal deden 22 leerlingen examen. Daarvan is één leerling die nog één vak over moest doen vanwege afwezigheid op de dag van het examen en twee leerlingen hebben een herexamen.

Allen van harte gefeliciteerd.

We zijn trots op het vele werk wat jullie deden en tevreden met dit mooie resultaat!

Via een klik hier of op onderstaande foto, zie je de hele reportage met dank aan Robin van de Kraats Photography.

Je kunt alle foto's die je wilt hebben, aanklikken en downloaden. Je kan ze ook delen natuurlijk.