Dit is de vierde kwartaal nieuwsbrief speciaal voor de 'Vrienden van de J.H. Donnerschool'. Een bijzondere, want onze actie bestaat volgende maand 1 jaar. Een jaar waarin corona de wereld in haar greep had, maar ook een jaar waarin veel moois is gebeurd door jullie bijdragen.

Zodra het weer kan, organiseren we graag een speciale Vriendendag. Om kennis te maken. Om te laten zien wat er allemaal is gedaan met jullie bijdragen en om samen plannen te maken voor de toekomst.

Alles wat je aandacht geeft, groeit!

Daarom is onze vraag nu: zullen we samen het netwerk rond 'onze' school verder uitbouwen?

Via betrokken

• ouders en oud-ouders

• oud-leerlingen

• leerkrachten en oud-leerkrachten

• leden van het CvA, directie en Raad van Toezicht

naar ieders netwerk (vrienden, familie, zakelijke contacten).

Ga jij vrienden, familie en andere contacten ook vragen om mee te doen?

Geen cent aan de strijkstok door deze kanjers

Patty Benus en Astrid Ferron werken samen op de administratie van de Donnerschool. Zij maken het mogelijk, dat én de school professioneel en geolied draait én dat er van alle giften aan 'De Vrienden' geen cent aan de strijkstok blijft hangen.

>> Lees het hele verhaal

Nicon camera's

Wat een schitterende foto's werden er gemaakt met de prachtige Nicon camera's, die gekocht konden worden.

Een prachtige torso

Voor biologielessen een prachtig hulpmiddel, omdat je met een torso perfect kunt laten zien, waar zich de diverse onderdelen bevinden en wat ze doen.

Mogelijk gemaakt met giften van jullie: 'Vrienden van de J.H. Donnerschool'.

Namens de school: hartelijk dank!!!

Comité van aanbeveling

"Niet ieder kind krijgt dezelfde kansen. Elk kind kan echter door goede onderwijskundige begeleiding geholpen worden om het beste uit zich zelf te halen. Dat is niet alleen voor hen belangrijk, maar ook voor de samenleving."

We vroegen acht mensen uit de regio Barneveld om ons initiatief aan te bevelen. Vandaag stellen we je graag voor aan Monique Rosbergen. Monique is lid van de Raad van Toezicht van STEV, Stichting Eemvallei Educatief, lid in de Orde van Oranje Nassau en draagster van de gouden speld van gemeente Barneveld.

Het Asje-huis

Ons lid van het comité van aanbeveling, oud-burgemeester Asje van Dijk, heeft bij zijn afscheid als burgemeester van Barneveld het aan hem geschonken cadeau (in totaal ruim € 6.000) doorgegeven aan de ‘Vrienden van de J.H. Donnerschool.

Dit bijzondere gebaar maakt stil en dankbaar.

Jan Hofman

Bestuurder van de J.H. Donnerschool:

Het vraagt een gemeenschap om een kind of jongere op te laten groeien, die uitspraak is wel bekend. Maar wat vraagt het om een jongere op te laten groeien die al zoveel heeft meegemaakt?

Dat… vraagt een vangnet van volwassenen, die hen een goede toekomst gunnen. Mensen die hen een rijke leeromgeving gunnen, waardoor zij merken: Wij staan achter JOU!

En dat zijn de ‘Vrienden van de J.H. Donnerschool’.

Vraag jij jouw familieleden en vrienden ook om mee te doen?

Nog geen Vriend?

Ben jij nog geen 'Vriend', maar wil je wel graag meehelpen om een grote kring om deze bijzondere speciale school te vormen?

Surf dan naar https://www.vrienden-donnerschool.nl/vrienden en meld je aan.